úterý 27. listopadu 2007

mí veselí kamarádi

z událostí poslední doby (ano, i snubák na tom má svůj podíl!) jsem byla nějaká vyčerpaná - lidi v práci jsou tak hloupí, líní a neschopní, že to až bolí. včera jsem se ale celý den spokojeně usmívala, a to za pouhých 105 káčé! ne, neměla jsem 4 tuzemáky, objevila jsem kouzlo antidepresiv.

vyběhla jsem včera do lékárny za rohem, a hystericky křikla na lékárnici, že chci něco proti stresu. čekala jsem obligátní bobulky persen, které do sebe s kolegyní sypeme po desítkách (já týdně, ona občas i denně; zřejmě pokouší svůj rekord z konference, kde měla prezentaci, a potřebovala obzvláště silnou dávku), ale lékárnice zašmátrala po úplně jiné, a hezky barevné krabičce. tak mám felisio 425, hyperici extractum siccum, antidepresivum. mazec! cokoli s tímhle názvem jsem si vždycky přála, a záviděla všem v okolí (a že jich je hodně), kteří již bobulky s tímto přízviskem spokojeně polykají. od úterka jsem tedy poměrně spokojená. navíc je na krabiččce taková pěkná kytka; no kdo by si nekoupil takhle vystajlovaný bobule?

v příbalovém letáku toho sice píšou spoustu o vedlejších příznacích, ale nic o zákazu požívání alkoholu, takže pohoda. nesmím se pouze vystavovat UV záření, s čímž nemám problém, ledaže by ho vydával noutbuk. to už bych byla na uhel...

Žádné komentáře: