úterý 11. prosince 2007

barrandov

tak jsem se kvůli naší firemní taneční show vydala na barrandov půjčit kostým (upozorňuji, že jen 1 nikoli 85, jak by se dle investovaného času zdálo) a byl to vskutku exkluzivní zážitek; probíhal asi takto:

přízemí - jdu pro kostým do současnosti (smradlavá hala s tisíci ošumtělými šaty)...hledá se..."určitě ho tu máte?" ptá se pani v bílém plášti.... "ano" opakuji údaje, pod kterými je kostým rezervován... hledá se... vyzvedávám kostým ze současnosti

přízemí - předávám kostým do expedice

2. patro - vyzvedávám boty (v ultrasmradlavé hale s obuví)... diktuji osobní údaje... přebírám formulář

přízemí - předávám obuv do expedice

2. patro - musím se registrovat (v kanceláři s nějakými managerkami, které výkonností odpovídají pozici vrátného)...diktuji opět osobní údaje...systém padá...údaje padají s ním...diktuji údaje znovu....nic...prý mám počkat a dát si kafe...nevzvdávám se...diktuji údaje zase a nechávám pani, ať se s tím papírem popere jindy

přízemí - bez registrace mi v expedici (čtyři dámy si povídají a pijí kafe) nic nedají...čekám, až se systém nahodí už s mojí registrací...nic...přemlouvám, ať to vydají na papír, jak mi ve 2. patře slíbili...půjde to...znovu diktuji údaje...pani se po kanceláři pohybuje mrštně asi jako mastodont...vyplňování údajů...vyplněno!

3. patro - jdu s vyplněným papírem platit...čekám...čekám...čekám...diktuji údaje...ověřuji údaje...čekám...čekám...platím (přes 7.000 za půjčení a kauci ošuntělého kabátu, šlí a starých zámeckých nazouváků)

přízemí - vyzvedávám si věci... mířím pryč z toho pekla (po dvou hodinách...)

2 komentáře:

pseudointelektualka řekl(a)...

hele, vím, že bych to měla psát pod jinej post, ale nedá mi to:

TY TAKY BOJUJEŠ S SPSS? na mě mluví ve škole francouzsky, doma napůl německy, napůl anglicky, takže pak najdi ty odkazy, který máš v poznámkách! a proč do něj proboha někdo nedodělá funkci "najdi proměnnou podle názvu", to by mě fakt zajímalo. a - ale dost, SPSS je prostě pekelnej vynález.

Jean řekl(a)...

No..., a právě proto jsem říkal, že na to nemám náladu ani čas :-D. A tos po mě chtěla, abych se tam motal s asi osmi lidma... No fuckin way... :-P