neděle 13. ledna 2008

něco málo o tom, jak nikdy v životě nedostuduju

prokrastinace. tohle kouzelný slůvko, který mě provází životem od prváku (z praxe ho ovšem znám už déle), neboť tam jsem se s ním poprvé seznámila na semináři, se opět vrací. a to v plné síle. například tento víkend mě totálně odrovnávalo. výmluv, proč nepsat diplomku jsem našla opravdu nespočet. začalo to hraním plejstejšnu (tahle výmluva teď fakt frčí), v půl osmý ráno, pak přišel nákup snídaně, a několik dílů hvězdný brány atlantis (alenka a kuba SG vřele doporučují!), vyspávání kocoviny, hraní nejdementnější hry pod sluncem, u který trávím už asi měsíc (zuma), poněvadž s touchpadem se nedá dohrát poslední levl, vaření čočky, pečení perníku, vynášení odpadků, koupel, praní, vysávání, vytírání, a další várka SG.
počet výmluv během neděle se poněkud omezil vyspáváním do dvanácti, ale i tak jsem jich zase zvládla dost: snídaně, mytí nádobí, SG, plejstejšn, vynášení tříděného odpadu, procházka, nákup, zuma, pečení štrůdlu, psaní recenze, SG...
no a vzhledem k tomu, že už je skoro jedenáct, nemůžu se takhle před spaním vyčerpávat tak náročnou činností, jako je psaní diplomky, no ne?!

1 komentář:

sveek řekl(a)...

hlavně ta ZUMA! to ti asi brzo zakážu!