čtvrtek 24. ledna 2008

upgrade mhd

trochu váhám, jestli mám mhd opravdu tak adorovat, jako jsem měla v plánu, přece jen mě báby u okýnek s kupóny neskutečně serou, drzí a špinaví revizoři jakbysmet, furt se zdražuje, ale přece jen bude tenhle příspěvek pozitivní. zdá se, že dvořák vzal otěže mhd pevně do svých jemných prstíků, a konečně je vidět nějaká pozitivní činnost. už docela dlouho sleduju informační letáky pro cestující, které mají slušnou grafiku, a navíc i něco říkají, webové stránky ujdou, key vizuál je vymazlený (že se stránka o letních uzavírkách nedala používat je už jiná věc), úspěchem je taky sms jízdenka, ale co mě rozradostnilo, vlastně denně rozradostňuje, nejvíc, je NÁVRAT ODPADKOVÝCH KOŠŮ! je to fakt úleva. konečně nemusim strkat slupky od banánu, kapesníčky, pytlíčky, a jiné ranní odpadky do kapes, a být po třech dnech překvapena, že rozmačkaná meruňka dokáže v kabelce udělat takovej bordel. dvořák se postavil nátlaku teroristických skupin, a zabojoval pro koše. 1:1, teroristi, cha cha! a stačilo tak málo... akorát se použila drátěná kostra a průhledné igelity, takže semtexová bomba s blikajícím časovačem by šla vidět už z dálky.

3 komentáře:

Stáník řekl(a)...

jooo... koše jsem taky kvitoval pozitivně.. mezi námi, kdyby někdo skutečně stál o to vyhodit něco v praze do povětří (ehm), a když už by to teda bylo metro (ehm), asi by ho absence odpadkových košů příliš nezastavila. ale demence vládne světu, takže jsme občany uchlácholili odstraněním odpadkáčů. supr! jejich návrat by se dal popsat jako velmi mírný závan racionality. neměl bych strach z toho, že jde o nějaký naznačený trend, spíš jednorázovka, která svou ojedinělostí potěší. a znamená to teda, že už nebudu házet odpadky na podlahu metra? samozřejmě, že nikoli! nemůžu přeci desítky lidí uklízecího personálu DPP připravit o potěchu z dobře odvedené práce!

brunhilda řekl(a)...

to sou ty anarchisti...

pseudointelektualka řekl(a)...

meruňka! hýkám smíchy, protože tohle se mi ještě nikdy nestalo. já mám slabost pro čokoládové sušenky plněné čokoládou. ty sice taky všechno vomatlaj, ale jdou, předpokládám, lépe vyprat než meruňka. to je ta zdravá výživa/štíhlá linie.