sobota 21. června 2008

co se píše ve skriptech a jiných kokotinách IV.

defleur: teorie masové komunikace - 5 překlepů, slovy pět! a to celkem pochybuju, že jsem ho tenkrát četla úplně poctivě, a něco nevynechala.

btw taky lituju, že jsem si posudek bakalářky tuhle vyhodila (do koše). vždycky když jsem na něj narazila, jsem se totiž chtě nechtě nasrala. když někdo napíše do posudku výhrady k překlepům a chybám (stostránková bakalářka), a sám má v 1,5 stránkovym posudku překlep a chybu, zdá se mi to dost nefér... nemluvě o tom, že milošovi vadila v mojí práci nedostatečná obrazová příloha, vzhledem k námětu. víc si toho radši nepamatuju :)

no, uvidíme, co letos. jak se kucí zase ukážou, a blondýna ztrapní.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak při mé obhajobě diplomové práce na UK bylo 5 lidí. Jsem přesvědčen že to četli maximálně dva z nich a to můj vedouci a oponent. Dohled z ministerstva začal spát dřív než jsem začal mluvit a na konci se probudil a přidal se k jediné výtce kterou jsem dostal..a to byla výtka, že jsem v práci poděkoval svým kolegům v práci za jejich připomínky a nápady, sic to byla praktická diplomová práce..