pondělí 11. srpna 2008

jsem úplně normální holka...

"Jsem úplně normální holka," píše jedna bloggerka.

na tom by nebylo nic divnýho, kdyby v profilu na blogu nepokračovala:

"takže na mě nehledejte něco extra zajímavého nevím co dál napsat asi jen to že se zajímám o Voodoo,upíry,duchy,satanismus numerloogii a takové různé.taky hodně o bílou a černou magii je to zajímavé,tajemné a pro mě skvěléale samozdřejmě je taky skvělá hra the sims 2 a informace o ní najdete tady na blogu!Tak Vítejte!!!"

já jsem teda samozřejmě taky úplně normální holka, že jo, ale až takhle moc?

8 komentářů:

Jakub Svoboda řekl(a)...

aha, našla jsi konečně další spřízněnou duši, že?

brunhilda řekl(a)...

uz sis vsimnul, ze v tom kozenym kufru pod posteli mam hromadu voodoo panenek, resp. kubiku?

Jakub Svoboda řekl(a)...

jak bych si toho mohl všimnout, když je zamčenej na šest zámků?? ale je pravda, že už jsem nejednou přemejšlel nad tím, co v něm máš...

brunhilda řekl(a)...

tak ho neotviiiireeej. huuuuuu.

Jakub Svoboda řekl(a)...

to se neboj, nemám potřebu zjistit, že tam máš schovaný lebky svejch bejvalejch, se kterejma jsi nebyla spokojená..

brunhilda řekl(a)...

proč lebky?

Jakub Svoboda řekl(a)...

ehm.. usušený p....y?

Janek řekl(a)...

wow... koukám, že si vystačíte :-D
Tomu říkám "public relationship revelation"... ("PRR")