pátek 5. září 2008

kuba měl pravdu, blondýna zklamala

nerada to říkám, to asi všichni chápete, ale jednou (za uherskej rok) měl ten můj kluk ušatej taky pravdu.

v pondělí přestoupil z economie do ataxa. ptáte se, co je to sakra za super známou a štědrou firmu, že do ní kuba nastoupil? nedostal sice zlatýho mercedesa (zatím jen obyčejně černej dell), ale prej je to dobrá společnost. nevim, neznám, stejně jako většina smrtelníků. na rozdíl od economie, kterou zná alespoň ta intelektuálnější skupina společnosti, totiž ataxo nikomu nic nenapoví. a tak jsem dnes na obědě s holkama z práce blekotala něco o internetu a projektech a počítačích a věcech, který nás (na rozdíl od šampónů) moc nezajímají, a už zase jsem se z podvědomí snažila vydolovat, co že to ten kuba dělá, ačkoli mi o tom denně nadšeně vykládá...

co nadělat, jednou mu to s tou pravdou vyšlo, no.

níže přikládám úryvek z postu, v němž mě prý chválí, ale já si stejně myslim, že z toho nevycházím moc dobře.

"Neštěstí je to tedy nakonec jen pro mojí Alenku, která teď neví, co řikat kamarádkám a známým, když se zeptají, co že to ten její frajer vlastně dělá. SEO a SEM se už vysvětlovat naučila (vidíš to? veřejně tě chválim!), navíc Hospodářky zná každý. Moje současná napůl tajemstvím opředená práce - navíc ve firmě, kterou znají spíš jen lidé z oboru, jí rozhodně nic neusnadňuje. Tak uvidíme :)"

1 komentář:

Jakub Svoboda řekl(a)...

posimtebe, mohla sis za těch několik málo týdnů, co jsme spolu, všimnout, že mám pravdu prakticky vždycky! :)