sobota 13. září 2008

smrtící dny marianne

nikdy, ale nikdy nevycházejte ven o víkendu, kdy jsou dny marianne! šla jsem si koupit (z naprosté nutnosti) šaty na promoci, a neprozřetelně vstoupila do rudého území. nevím, jaký má přesně hranice, ale obávám se, že zamořená je většina města, centrum teda zcela jistě. sotva jsem vystrčila nos z metra na můstku, byla jsem smetena davem ženských s červenými taškami. jen za cestu můstek - palladium - můstek jsem napočítala 131 tašek marianne - nechutný! šaty jsem koupila asi za 8 minut, včetně trička a exkluzivní mražený večeře a mazala domů.

nechápu, že když už si všechny ženský musí všechno kupovat o jediným víkendu v roce, že nevyužívají umění kamufláže a nevezmou si alespoň vlastní nákupní tašku, místo aby chodily tak tupě obrandovaný. dneska jsem na svoji konzumní identitu mohla být výjimečně hrdá. jediná jsem místo rudý tašky nesla zelenou. a ani jsem na ní neměla obrovským písmem napsáno 10 % sleva. nemusí přece všichni vědět, jak snadno se nechám nachytat marketingovými triky, no ne?

Žádné komentáře: