čtvrtek 11. září 2008

soukromé pasti

úplně náhodou (jako obvykle :-) jsem zkoukla soukromé pasti, a musim říct, že to nebylo zlý. filmový formát mě na nově fakt příjemně potěšil. na rozdíl od místa v životě, nedocházelo k formálnímu zmršení, a i ten scénář měl hlavu a patu. příběh byl navíc tak prostý, že byl maximálně uvěřitelný, alespoň tak jak niklovo smíšený zboží v ulici.

když už mě novička na ten jeden večer chytila, rozhodla jsem se pokračovat.další na řadě byla bulvární show přísně tajné. nerada to říkám, ale na duo tofi a kocurová taky vlastně pozitivní výsledek. jejich herecký etudy nebyly vůbec tak katastrofální, jak bych očekávala, a především paparazzi reportáže měly svou úroveň. na formát bulvárního týdeníku prostě slušnej výkon, řekla bych. jen módní policajtka františka mě svou kreací a hlavně vytahanou kůží vyděsila natolik, že mám bobky z toho, že by se jednou mohla objevit v mých nočních můrách. no snad ne...

Žádné komentáře: