čtvrtek 23. října 2008

v poslední době se mi vysloveně daří...

...nejela jsem na firemní trip do all inclusive holandska, jelikož jsem byla marod...
...nejela jsem na romantickej víkend do paříže, poněvadž kuba opět nastupoval do nový práce, a tak let zrušil. letenky už bohužel ne...
...nejela jsem na služebku do vídně, jelikož jsem byla marod...
...nejela jsem na ultra all inclusive zájezd do turecka do hotelu s modrou vlajkou na pláži, lukostřelbou a tenisem zdarma, jelikož mi 23 hodin před odletem přišla od té milé zasrané ck suntimes tours smska, že se nikam neletí, a že si můžu napsat o vrácení peněz...
...peníze nikde, telefony vyvěšený...
...umřel mi notebook měsíc po záruce...
...v servisu měli úplně ten samej s úplně stejnym problémem...
...z toho plyne jediný: v minulým životě jsem jedla zaživa nevinný děti, trhala mouchám nohy a plivala zemřelým na hroby anebo mají ty počítače destrukční čipy...

Žádné komentáře: