pátek 18. září 2009

klíčový slovo pro dnešní den: suntimes: update

update 18.9.2009: podle včerejšího soudu byl na ck vyhlášen úpadek!!! krásný dárek k mým narozeninám. takže s trochou štěstí pojedu příští rok na dovolenou...

ne, dneska to nebude žádná bžunda. denně se na můj web dostane několik lidí přes klíčový slovo suntimes, případně spojení ck suntimes. nechápu ale, co přesně hledají, když nikdo na můj depresivní post nereaguje :( a musím navíc poznamenat, že zrovna přes tohle klíčový slovo mám jeden z nejvyšších spent average time.

proboha, jestli chcete s touhle cestovkou jet, tak už je pozdě! jsou to zloději! a jestli patříte mezi ty hlupáky jako já, co neodjeli na zájezd, proč se mi neozvete? :( napište mi do komentu kontakt a připojte se.

momentálně kontaktujeme právničku ježkovy konzervatoře, jejíž žáci taky neodjeli, aby se k nám připojila. dohromady nás už teda musí bejt s kolínskýma atletama několik desítek. čím víc, tím líp. předpokládám totiž, že v nejbližší době proběhne schůzka, na níž zorganizujeme podání žádosti na zahájení insolvenčního řízení, a na to je zapotřebí kauce až 50 tisíc. jednak se musí zapojit minimálně 2 věřitelé (splněno), druhak je tu ta kauce, že. osobně mohu vyždímat leda tak svůj spořící účet, na němž je pětina maximální možné kauce, zbytek musí být jednoznačně doplněn i ostatními ošizenými. z toho plyne jediné:

všichni, koho se to týká, připojte se!

stále kupříkladu nemám kontakt na svědka z reportáže na tv nova. myslela jsem si naivně, že když jim napíšu e-mail, někdo mi po pár týdnech jméno pošle, případně ho i kontaktuje. proč jsem furt tak naivní? předpokládala jsem, že když nechám vzkaz u každého online článku k tématu, někdo se ozve. nic. předpokládala jsem, že trestní oznámení má smysl. až tak ne. předpokládala jsem, že pojišťovna generali se zachová čestně a na mou žádost ck suntimes prověří ani omylem. takže vás prostě potřebuju.

howgh.

p.s. abych teda jen neočerňovala všechno a všechny, musím ještě poděkovat těm, kteří se ozvali anebo mi nějak pomohli. poněvadž sama bych nezmohla už vůbec nic. díky kolínským policistům, díky atletům, díky právničce lence, díky konzervatoři. ale ještě to prostě nestačí :-)

update: no a včera dokonce tohle klíčový slovo "turecká ck podvod"? sakra, sakra, a zase žádná odezva, ty lidi jsou asi jen hrozně škodolibí nebo co :(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, jsem také jeden z okradených CK Suntimes, ozvěte se mi na tel. 737255645. Dík, Tomáš.