neděle 29. března 2009

junkfood forever: kinder surprise


kinder vajíčko, to je fenomén (nejen) našeho dětství. co jsem se naradovala, když jsem čas od času nějaké to čokoládové překvapení dostala. dokonce si ještě dneska pamatuju legendární dovolenou v jugoslávii, kde jsem jich od rodičů dostala za ten týden hned několik. možná byly jen dvě, tři, ale já mám v hlavě tenhle zážitek zafixován natolik intenzívně, jako by jich bylo padesát. vůbec mi hlava nebere, co je to popadlo, že jich koupili hned několik za sebou. asi jsem musela bejt extrémně otravná. každopádně želvičky, které jsem v nich našla, jsem zbožňovala několik let. to víte, zahraniční kolekce :-)

a dneska? hrábnu v bille do regálu a je to. žádná velká radost, a těšení se na ten okamžik otevírání žlutého vajíčka. a to z několika důvodů:
kinder surprise stojí směšných 13,90 (albert v akci)
už nesbírám figurky (jedině do naší sbírky superhrdinů :-)
žluté vajíčko je s novým patentem děsně jednoduše otevíratelné - núúúdá!
a co je nejhorší - hračky jsou většinou o ničem. žádné velké skládání, minimální náročnosti i kreativita. s nostalgií vzpomínám na kovového veterána, kterého jsem kdysi dávno ve vajíčku našla. geniální autíčko, které mělo dokonce otevírací dvířka a do detailu vymazlený volant. zatímco dneska jsem tam měla blechu, která se neskládala, a ani neskáče. ačkoli ve videu vypadá docela akčně, nám se zaboha nepodařilo dát ji do pohybu...

anebo možná jen stárnu? alespoň že ta čokoláda je furt tak zatraceně dobrá.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nazdárek, mám úplně stejný kinder vajíčkový zážitek z dovolené s našima na Mallorce:-) Měla jsem pocit, že jsme se ségrou dostaly každý den minimálně dvě vajíčka a želvičková série byla v pokojíku na poličce vystavená minimálně 3 roky ;-D

Ada

brunhilda řekl(a)...

krutibrko, já taky měla želvičky! nejoblíbenější s kytičkou na hlavě. jů :D