pondělí 16. března 2009

není nad pořádné povyražení aneb reklamace

příspěvek napsaný těsně po jedné reklamaci. psycholog mi poznamenal něco o ventilování agrese :-)

reklamovala jsem už kde co, ale stejně mě každou chvíli tenhle děsivej proces vykolejí. a poněvadž mě trápí principy, jdu do toho zas a znova.

když si něco koupím, a ono to nefunguje, anebo se to hned rozbije, proč by mě měly ty pitomý prodavačky stresovat? proč bych si měla ty šunty nechávat? přiznávám, že pár jich doma pohozených mám, ale jinak se vážně snažím proti systému utlačovaného spotřebitele bojovat. mnohdy neúspěšně...

nedá mi to, abych se nepodělila o pár zážitků, a abych neočernila pár obchodů a značek. a když tak na to koukám, nejsou to věci za pár korun, nad kterýma by člověk s lehkým srdcem mávl rukou. spíš je to tak prázdná peněženka...

oblečení: v tomhle směru se moc nestresuju, jelikož kupuju skoro všechno ve výprodejích za pár korun. oblečení typu terranova prostě vyhodím. ale musím podotknout, že na tu cenu vydrží některé kousky neuvěřitelně dlouho.

kabelky: obvykle kupuju u čičmonů a po půl roce vyhazuju. tentokrát můj náhodný výběr padl na mango. po týdnu zničená podšívka, ale reklamace bez pípnutí. po půl roce zničená kabelka totál, ale reklamace bez pípnutí. takže jako půjčovna vynikající. včera jsem si koupila další, relativně drahou, a už dneska se jedno ouško odlupuje. pevně doufám, že i tady bude půjčovné fungovat stejně dobře.

obuv: katastrofa! v téhle kategorii jsou prodejci vychcaní až hrůza. boty a dvouletá záruka je jeden z největších oxymóronů moderního života.
humanic a příhoda s keckama značky mustang: zlevněné na 1000, bůhví z kolika. po několika týdnech krvavých pat a otlačených nártů jsem chození v botech vzdala a zkusila je otestovat ještě u maminky. to samý. reklamace. fuck off. obvyklé výhružky, že si mám produkt nechat poslat někam testovat, a ještě si to zaplatím. na boty se mi práší v komoře.
killtec za 1600 - radši je rozdrbaný nosím, než abych šla reklamovat...
scholl za 1000 - pantoflíčky se dvakrát rozlepily, nicméně reklamace byla úspěšná
bama za 1000 - dva roky nevydržely ani omylem, po roce se proděravěly, ale sloužily dobře, takže skončily v koši bez zbytečných stresů
salomon tuším za 2500 - špatně ušitá pata (potvrzeno od nezávislé spotřbitelky :-), takže se v nich i po 7 letech dělají puchýře. nicméně taky relativně posloužily
btw adidas za nevím kolik, ale mám je skoro 10 let a naprosto bez úhony...
a dnešní reklamace kožených roxy za 1800 ve sweetu na kamenický. do bot mi zespoda teče voda. dost nepříjemný. zničených několik párů ponožek, než jsem si zvádla koupit nový. prej: hm, to vám určitě neuznají. proč přesně proboha?!? co jsem zase nepochopila?!? NO UVIDÍME...

elektronika: nekončící příběh. o tom nemůžu moc psát, ježto by to bylo dlouhý a zbytečně bych se rozčílila. takže jen ve zkratce:
alza: zatím skoro všechny produkty s vadou! zakoupený dvd přehrávač nesvítil. vyměněn za nový. cd vypalovačku jsem ani po týdnu pokusů nenainstalovala. taky vadná. notebook za 27 tisíc měl přesně uprostřed obrazovky červenou tečku. strašně mě to s*alo. několik pokusů o reklamaci, vyhrožování čoikou, úspěšná výměna.
maminčin notebook za 10 zatím žije.

dovolená: zatím moje nejvyšší skóre. 36 tisíc za zájezd se suntimes tours (přes zájezdy.cz - taky by si to mohli jako agentura ohlídat!), který se nekonal. od října se snažím peníze dostat zpět. návrh na insolvenční řízení byl z nějakého záhadného důvodu zamítnut. jasně, proč vracet slepejm dětem, atletům a pár pitomcům peníze....

kromě NEspravedlnosti je na tom ale taky blbý to, že se okruh obchodů a značek, kde můžu nakupovat rapidně zmenšuje... pokud máte taky špatný zkušenosti, podělte se. jsem ochotná do inkriminovaného obchodu nechodit spolu s váma :-)

3 komentáře:

pseudointelektualka řekl(a)...

zespoda teče voda? proboha, co jinýho by ti měli uznat? tohle si snad člověk vlastní snahou nevyrobí, ani kdyby se stokrát snažil.

brunhilda řekl(a)...

co ti na to mám říct: asi jsem se sakra hodně snažila nebo co :-))

Anonymní řekl(a)...

Zdárek, no četl jsem to jedním dechem. Zrovna řeším něco obdobného, před časem jsem koupil bundu v malým obchůdku killtec. Byla ve slevě(jak jinak) už ani nevím z kolika ale platil jsem 2500tuším..na moje poměry docela hodně za kus hadru. Ale byla pěkná, vypadala pevně a ok,navíc jsem měl jet za 2dny narychlo na hory. Takže jsem to obětoval. Překvapivě po vyprání se dle mého obarvily všechy bílý místa na bundě. Podotýkám že bunda je černá s bílými pruhy. Dle mého pustila spodní vrstva nebo podšívka která je černá do bílé takže se utvořilo něco mezi šedivou a růžovou. ale spíš je evidentní černá. Takže jsem jí v obchodě reklamoval. Načež mi dve arogantní prodavačky tvrdili,že je bunda stále mokrá!!! (než jsem tam šel tak byla praná měsíc předtím!) takže ze mě udělali naprostého idiota. Tak už jsem se s nima hádal a byl jsem rozpálenej do běla. Na vyjádření reklamace jsem čekal další dva týdny a jednání prodavaček bylo naprosto neprofesionální ze všech možných hledisek. Nicméně reklamace bundy byla zamítnuta s tím že jsem jí špatně pral a že jí nesmím dávat do sušičky-zvláštní, bydlím v bytě dost dlouho na to abych věděl že doma žádnou nemáme,takže opět nasraný budu muset jet do prodejny 30 km a plácat si plíce na dvě blondýny. Tak mi držte palce abych tu reklamaci napodruhé vyhrál:) Kdyžtak dám info:) PS: kdyby mi chtěl někdo písnout tak můj mail je speeeder@seznam.cz

HOLA HOLA :))