pátek 26. března 2010

update: blondýna & online shopping

tak mě dost zklamali, kuci a holky z espritu :/

po dalším nákupu totiž zjišťuju, že vrácení zboží není vůbec tak zadarmo, jako se esprit tváří. ke claimu uvedenému pod každým produktem (size info) totiž zapomněli přidat asterix, který by upozorňoval na fakt, že vrácení zboží je zadarmo pouze v Lucembursku! ježto web je eu, nikoli pouze pro Lucembursko, mám s tím zásadní problém.

svoje zmatení jsem týmu esprit sdělila v kontaktním formuláři. vrácení skutečně NENÍ zdarma, ve všeobecných podmínkách se totiž píše něco jiného než na samotném webu. je to klamání zákazníka?

moje odpověď byla každopádně jasná: doporučuji změnu claimu tak, aby byl uveden na pravou míru a nebyl zavádějící. když vám přímo doporučujou, že si máte velikostí objednat víc s tím, že vrácení je zdarma, se mi košér nezdá.

a to furt všude říkám, jakej je to pěknej online shop. pf. už neni!


.....................................................................................
moji adoraci bookdepository.co.uk už nebudu dál rozmazávat, mám tu dalších několik online kousků, které stojí za to. obzvláště slečinky by měly mít radost. sehnat dobrý či zajímavý online obchod, který doručuje za lidskou cenu do Česka je totiž dost náročný. I když se mnohé obchody zaštiťují worldwide shippingem, při objednávce zjistíte, že z Dominiky, Řecka, Filipín, Barbadosu či Irska si objednat můžete, ten náš pupek světa ale chybí.
Dneska teda pár obchodů, které s Evropou počítají.

(nejen) hadříky

esprit.eu
- značka vyšší ceny (na moje dvoustovkový standardy to úplně není)
+ ale skvělé kvality: oblečení můžete prát do aleluja a barva drží i bez perwollu
+ a taky dobrá "sale" sekce
++ jednoduché nakupování, platba a reklamace
+ když vám hadřík nepadne anebo se vám nelíbí, pošlete ho jednoduše zpátky
+ doprava necelých 5 euro
- doručuje dhl (ppl), takže je lepší uvádět firemní adresu, kde jste přes den

můj výběr



















(nejen) botičky

puma.com

- samozřejmě taky vyšší cena
+ dobrá kvalita, ačkoli i zboží typu kabelka bych byla opatrnější
+ slušná "sale" sekce
+ jednoduché nakupování i platba
++ excelentní reklamace: zboží lze zaslat zpět zdarma přes ups objednávku
++ peníze jsou na účet připsány ihned po obdržení, na české standardy rychlostí blesku
+ když vám hadřík nepadne anebo se vám nelíbí, pošlete ho jednoduše zpátky
+ doprava při nákupu nad 30 euro zdarma a za míň v podstatě nenakoupíte
- doručuje ups, takže je lepší uvádět firemní adresu, kde jste přes den

můj výběr


šátky

scarfworld.com

+ skvělá cena
+ ale poněkud čínská kvalita
+ jednoduché nakupování i platba
++ zatím vůbec to nejrychlejší dodání, a to via royal mail
+ doprava při nákupu nad 25 liber zdarma

můj výběr
















umělecký potřeby

nielsen.cz

+ dobrá cena, obvykle o pár desítek korun levnější než koncový maloobchod
+ slušný výběr rámů i barev
+ milé dámy na servisu
- platba dobírkou, což je už dneska dost out, proč by nešel alespoň převod na účet?
- doprava by hypoteticky ucházela (ppl za cca 100 kč), ale ze 4 pokusů o večerní dodání (18 - 21.00) se zatím ani jeden nezdařil: kurýr spokojeně zavolá v poledne, že pro mě má zásilku a diví se, když ji nemůžu přijet z práce přijmout
+ evidentně spíš chyba ppl, dámy na servisu se stále snaží. aktuální reakce :)
"velice mě mrzí, že jsou s PPL takové problémy, ale podle všeho je vždy někdo kdo má doopravdy v tomto pech a obávám se, že jste to zrovna vy..."
- otevírací hodiny nejsou úplně friendly: jedinou šancí je sobota do 13.00

můj výběr













všecko možný

etsy.com

+ prostě nádhera :)
+ unikátní kousky prodejců z celého světa
+ platba obvykle paypal
- doprava do Evropy bývá v některých obchodech předražená

můj výběr


fler.cz

+ závislost moje největší
+ nakoupíte od ponožek po obrazy
+ relativně jednoduchá komunikace a objednávky, možnost výroby na zakázku
+ nově možnost platby přes paypal
+ podporujete lokální tvořivce

můj výběr

3 komentáře:

Zano řekl(a)...

hezky :)

Anonymní řekl(a)...

All above told the truth. Let's discuss this question. Here or in PM.

Anonymní řekl(a)...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo tools[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known methods to build an income online.